Hej!

Idag har jag varit en vecka i USA. Allt känns super!! Är fortfarande ganska trött och jag har inte haft så mycket fri tid än.

Ni skulle se huset, fullt med coola prylar. Det finns till exempel ett system där man kan kontrollera temperatur, lyssna på radio, kontrollera ljuset, lyssna via en ipod osv. Man kan göra jättemycket. Det är som en liten skärm i väggen i varje rum!

Jag har en jättestor säng och en stor gardedrob och TiVo. Dem har en stor biosalong bara 2 meter från min egen källare. De har ett träningsrum och typ 20 olika tv apparater och apple datorer. Grymt.

Men nu måste jag sova. Här är mitt schema denna veckan.

Monday 8:3-6:30 (Mari and Sofie)
Tuesday 9-3:30 -5:30-9 (Mari and Sofie)
Wednesday 11:30-7:30 (Mari and Sofie)
Thursday 10:30-8:30 (Mari and Sofie)
Friday (Sofie only) 12:30-5:30
Saturday off (Mari's party 5 pm)
Sunday off


KRAM

Kommentarer
Postat av: jenny

Hallo lilla vän! Trivs du som fisken i vattnet ännu`? Du måste ju uppdatera mera mera mera mera :D

2008-12-17 @ 12:00:20
URL: http://jenny89bengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback