En ganska bra dag

Dagen har varit lång. Började vid nio. Barnen var ganska olydiga och gnälliga. Lisa var hemma dock. Så hon gjorde ju det mesta. Runt tio åkte vi till Barnes and nobbles för att handla upp deras hannuka present. De fick fyra böcker var. Jake tog Arthur böcker, Brett olika småböcker och Alex någon fantasi bok.

Jake och Alex framför Barnes and Nobbles.

Efter bokaffären åkte vi till Botanic garden.
En jättevacker! trädgård och jag menar den var vacker nu, tänk då på sommaren. Lisa sa att den är full med blommor på sommaren. Perfekt! Ska fota där varje dag!! =)

Sjön där dem har en stor fontän på sommaren.

Miniatyr av Chicago.

Alex och Jake på botanic garden.

När vi kom tillbaka åt vi lunch och jag var ledig.
Tog en nap. Kände att det behövdes. Började jobba runt fem. Lisa och Drew skulle på bio. Så idag var det första gången jag var helt själv med barnen och detta hela kvällen fram till 10. Barnen var snälla, eller ja, mycket snällare än när mamman är där. Dom fick visserligen spela X-box. hehe

Jag hann till och med tvätta mina kläder.
Vilket kändes skönt!

Just nu tittar jag på Firehouse dog.

Vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback