Dag 2 på Orientation - 9:e december 2008

Dagen började med att telefonen ringde vid sju. Uppstigning. Tog en dush och skyndade mig ner för att äta frukost. Lektionerna började 8:30 am. En dam vid namn Jody berättade lite om amerikanska familjer och om hemlängtan.

Vi fick tacos till Lunch.

Lunch.

Vi fick en två timmars lunch, så jag och Erica begav oss ut i Stamford.
Här ser ni hotellet. Mycket finare inuti ska ni veta! =)

Framsidan av hotellet. Notera de amerikanska flaggorna i marken.

Vi gick till Target för att köpa en adapter. De hade tyvärr ingen.

Framför Target.

Vi gick till Stamfords shopping mall. Köpte en adapter.

Vi sprang sedan tillbaka för att ha lite fler lektioner.
Senare på kvällen gick vi tillbaka till shoppingcentrumet för att kolla in det lite mer nogrant.


Innuti.

Utanför hotellet.

På väg till shopping centrumet. Lite fel ordning jag vet!

Hotell lobbyn.

Okey det var dag 2.
Lägger till om jag kommer på något mer.

PUSS

Kommentarer
Postat av: jenny

Hoppas du har det mysigt där nere :D:D:D:

2008-12-21 @ 22:56:54
URL: http://jenny89bengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback